Navigációs menü segédlet Fő Navigációs menü Fő tartalom Lábléc menü
2022.05.18.

Felhasználói Elégedettségi Felmérés 2021

A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal kötelezte a SZETÁV Kft-t, hogy a 2021-es évben is mérje, illetve független közvélemény-kutató szervezettel méresse fel a lakossági felhasználók távhőszolgáltatással kapcsolatos elégedettségét. Ezzel kapcsolatban több száz felhasználónk felkeresésre került és értékelték munkánkat. Örömünkre szolgál tájékoztatni Tisztelt Felhasználóinkat, hogy az Önök értékelése alapján a SZETÁV Kft-t választották a legjobb távhőszolgáltatónak. Célunk Felhasználóink véleményének folyamatos megismerése annak érdekében, hogy olyan szolgáltatást nyújthassunk, amely az Önök elégedettségét tovább növeli.

Szívélyes együttműködésüket és bizalmukat megköszönve,

Szegedi Távfűtő Kft.

Tisztelt Ügyfelünk!

.

A 7/2024. (VI. 24.) MK rendeletben foglalt kötelezettségek alapján szervezetünk felhívja a figyelmét, hogy Ön:

· a szervezet Elektronikus Információs Rendszerét használja
· a rendszer használatát megfigyelhetik, rögzíthetik, naplózhatják
· a rendszer jogosulatlan használata tilos és büntető- vagy polgári jogi felelősséggel jár
· az Elektronikus Információs Rendszer használata az előbbiekben részletezett feltételek elfogadását jelenti