2022.05.18.

Felhasználói Elégedettségi Felmérés 2021

A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal kötelezte a SZETÁV Kft-t, hogy a 2021-es évben is mérje, illetve független közvélemény-kutató szervezettel méresse fel a lakossági felhasználók távhőszolgáltatással kapcsolatos elégedettségét. Ezzel kapcsolatban több száz felhasználónk felkeresésre került és értékelték munkánkat. Örömünkre szolgál tájékoztatni Tisztelt Felhasználóinkat, hogy az Önök értékelése alapján a SZETÁV Kft-t választották a legjobb távhőszolgáltatónak. Célunk Felhasználóink véleményének folyamatos megismerése annak érdekében, hogy olyan szolgáltatást nyújthassunk, amely az Önök elégedettségét tovább növeli.

Szívélyes együttműködésüket és bizalmukat megköszönve,

Szegedi Távfűtő Kft.