Navigációs menü segédlet Fő Navigációs menü Fő tartalom Lábléc menü

Tulajdonosváltozás bejelentés

Felhasználó változás bejelentése

Felhasználó változás esetén mind az új, mind az előző felhasználót jogszabály alapján 15 napon belüli bejelentési kötelezettség terhel.

Személyes ügyintézés Ügyfélszolgálati irodánkban

Kérjük, hogy az alábbi dokumentumokat hozza magával:

 

  • Birtokba adási jegyzőkönyv, mely tartalmazza a használati melegvízmérő-állását,
  • Az új felhasználó adatait tartalmazó tulajdoni lap ennek hiányában
  • Adás-vételi szerződés / jogerős hagyatékátadó végzés, és
  • Személyazonosításra alkalmas igazolvány,
  • Amennyiben meghatalmazott útján intézné ügyeit, kérjük minden esetben töltse ki az általános meghatalmazás formanyomtatványt.
Térkép

Elektronikus vagy postai levél útján történő bejelentéshez szükséges dokumentumok

  • Birtokba adási jegyzőkönyv, mely tartalmazza a használati melegvízmérő-állását,
  • Az új felhasználó adatait tartalmazó tulajdoni lap ennek hiányában
  • Adás-vételi szerződés / jogerős hagyatékátadó végzés, és
  • Kitöltött és aláírt felhasználó változás bejelentő adatlap.

Postai levélben:

 

Szeged, Vág utca 4.

Általános meghatalmazás

Amennyiben nem a felhasználó jár el Társaságunk előtt, hanem más személyt kér meg erre valamilyen akadályoztatás miatt, úgy az ügyintézéshez meghatalmazás szükséges. Kérjük, nyomtassa ki a mellékelt dokumentumot és hiánytalanul kitöltve, aláírva hozza magával, ha jön ügyfélszolgálatunkra.

Általános meghatalmazás