Tisztelt Felhasználónk!
Tájékoztatjuk tisztelt Felhasználóinkat, hogy 2021.12.02. napján előreláthatólag 19:00 órától 23:00 óráig Társaságunk telefonközpontján külsős cég műszaki átállítást végez.
Az átállás alatt előfordulhat, hogy a telefonközpont nem fog megfelelően működni. pl. nem ad vonalat, nem cseng ki, szétkapcsol stb.
Amennyiben az Ön ügyintézése nem halaszthatatlan, kérjük, hogy a fenti időintervallumon kívül, vagy e-mailben, levélben, esetleg személyesen keressen minket!
Felhasználóink sürgős hibabejelentésüket ezen idő alatt a diszpecser@szetav.hu email címen, vagy a weboldalon található hibabejelentés ikonra kattintva tehetik meg.
Köszönjük megértésüket.
SZETÁV Kft.
Tisztelt Ügyfelünk!
.
A 7/2024. (VI. 24.) MK rendeletben foglalt kötelezettségek alapján szervezetünk felhívja a figyelmét, hogy Ön:
· a szervezet Elektronikus Információs Rendszerét használja
· a rendszer használatát megfigyelhetik, rögzíthetik, naplózhatják
· a rendszer jogosulatlan használata tilos és büntető- vagy polgári jogi felelősséggel jár
· az Elektronikus Információs Rendszer használata az előbbiekben részletezett feltételek elfogadását jelenti