Navigációs menü segédlet Fő Navigációs menü Fő tartalom Lábléc menü

E-kisokos

Segítség

E kisokos információ

Kérdések

Hol található az E-ügyintézés?

Az E-ügyintézés a www.szetav.hu főoldalon található meg.

Milyen számlaszámmal lehet regisztrálni?

Egy 3 hónapnál nem régebbi távhőszámlával lehet regisztrálni. A számla sorszámát kell feltüntetni: 2021/sorszám, és a számlán szereplő összeget.

Regisztráltam E-számlára. Nem kapok semmi értesítést, többször kell benéznem az oldalra, hogy tájékozódjak. Lehetne e-mail formájában értesítést kapni az elkészült számláról?

Tájékoztatjuk e-számlás ügyfeleinket, hogy rendszerünket tovább fejlesztettük és januártól minden ügyfelünk tájékoztatást kap a kiállított elektronikus számla tényéről. Az e-számla a levél „kézhezvételétől” számított 3 munkanapon belül válik elérhetővé. Amennyiben a rendszer úgy érzékeli, hogy kiegyenlítetlen számlája van, e-mailt küld 3 nappal a fizetési határidő előtt és a határidő lejárta után is.

Hogyan tudom letölteni E-számlámat?

Jelentkezzen be személyes ügyfél fiókjába.A számlák menüpontban az első mindig a tárgyhavi számla. A sor végén, a Számla oszlopban, ha a Letöltés szót látja lehetősége van, megnyitni vagy letölteni saját számítógépére az aktuális számlát.

A Letöltés szóra kattintva a számítógép megkérdezi, hogy megnyitni vagy letölteni szeretné a fájlt. Letöltés esetén saját számítógépének letöltés könyvtárába találja meg az adott .pdf fájlt.
A fájlra kattintva megnyílik a számla. (Ha gépén telepítve van az Adobe Acrobat Reader program, akkor automatikusan megnyílik a számla.) Amennyiben ez a program még hiányzik kérjük, töltse le innen: www.get.adobe.com/hu/reader

Honnan tudom, hogy a mérőállás bejelentése sikeres volt-e? Miért kapok hibaüzenetet: “Az óraállás maximum X m3 lehet!” ?

Bejelentkezés után a mérőállás bejelentése pontban ellenőrizheti, hogy a megfelelő felhasználási hely van-e beállítva. (Szolgáltatási hely). A vízóraállás rögzítésénél a beírt adat elküldése után néhány másodperc elteltével a képernyőn, a kék fejléc alatt, egy zöld sávban megjelenik a „Sikeres felvitel” felirat. A téves adatközlés elkerülése érdekében, rendszerünk vizsgálja az előző fogyasztások alapján a felvihető legmagasabb értéket. Amennyiben a rendszer által megengedett értéknél magasabb állást, fogyasztást küldene, úgy piros sávban jelenik meg a maximálisan elfogadható érték. Ebben az esetben a vizoraallas@szetav.hu e-mail címre elküldve, tudja bejelenteni az adott mérőállást.

 

Bármilyen összegű számlával tudok regisztrálni? (negatív, nullás, pozitív)

Nullás számla kivételével, túlfizetéses (mínuszos) vagy tartozásos (pozitív) számlával is sikeres a regisztráció.

Hogyan tudok e-számlát kérni, igényelni?

Regisztráljon az E-ügyintézés menüpontban és belépés után az E-számlánál a kis négyzetet jelölje be.

Az e-számla igényemet, milyen módon tudom visszavonni?

E-számla igényét törölheti személyes fiókjában az e-számla pontban illetve az ügyféladatoknál. (A kis négyzetből a pipát törölje ki!)

Milyen időközönként kell vagy lehet bejelenteni a melegvízmérő-állását?

Az e-ügyintézés lehetőséget nyújt arra, hogy a melegvíz-mérő leolvasástól függetlenül, havonta rögzíthesse mérőállását. A rögzített adat a következő havi számlában, mint elszámolás jelenik meg, ezért célszerű a hónap utolsó hetében bejelenteni a mérőállást. Az ütemtervi leolvasásról munkatársaink a megszokott módon a lépcsőházi értesítőn tájékoztatják a lakóközösséget.

Tudok-e bankkártyával fizetni, és ha igen, hogyan?

A bankkártyával történő fizetési lehetőség elérhető oldalunkon. Ha belép személyes fiókjába, a Tartozás pontban láthatja még ki nem egyenlített számláját/számláit:
– sárga háromszög felkiáltójellel: tárgyhavi számla,
– piros háromszög felkiáltójellel: határidőn túli tartozás.

Jelölje be, hogy melyik számlát/számlákat szeretné pénzügyileg rendezni, az Összes fizetendő részhez a rendszer automatikusan beírja az összeget, majd a Pénztár gomb lenyomásával a rendszer átviszi az Barion Internetes Fizetési oldalra. A kártyás fizetés befejezése után lehetősége van visszalépni személyes fiókjába, ahol a Tartozás pontban sárga homokóra jelöli az átutalás elindítását.
– zöld homokóra: a fizetendő összeg beérkezett
– zöld pipa: a befizetett összeget lekönyveltük

Mi a teendő sikertelen regisztráció esetén? Elfelejtettem a jelszavamat?

Hibás, sikertelen regisztrálás esetén 24 óra elteltével a rendszer automatikusan törli az addigi próbálkozást, tehát újra lehet kezdeni a műveletet.

Ha elfelejtette jelszavát, a bejelentkezésnél kattintson az Elfelejtette a jelszót? – ra és a regisztrációnál használt U kód (ügyfélazonosító) illetve e-mail cím megadása után küldünk önnek egy emlékeztető levelet, mely tartalmazza felhasználónevét és egy új ideiglenes jelszót, amit az első belépéskor kérjük, változtasson meg!

Egy e-mail címmel lehet több felhasználási helyet regisztrálni?

Ha a regisztrációnál megadott U kódhoz (ügyfélazonosítóhoz) több felhasználási hely tartozik, akkor értelemszerűen egy profil alatt csak az azonos ügyfélazonosítóval rendelkező felhasználási helyek adatait, számlaügyeit, befizetéseit tudja kezelni. Eltérő ügyfélazonosítókkal rendelkező felhasználási helyek esetében több regisztrációra van szükség.